Vorig jaar trapte ik in de valkuil van fancy en gecompliceerde marketing. Ik dacht dat ik het nodig had. Dat het zou werken. Dat dat was wat ik had te doen, om die klanten te trekken waar ik echt naar verlangde.

Not.

NOT. NOT. NOT. Ik wist het, ik vertelde het anderen en toch deed ik het zelf ook. Ik liet me overrompelen door de markt, door het geroeptoeter en door de marketing-brainwash die gaande is. Ik stapte steeds meer weg van mezelf, verloor mijn echte focus en veel belangrijker nog, ik verloor de fun en de echte vreugde in het ondernemen. En dat was juist altijd mijn grootste goed.

En dus ging ik terug, terug naar mezelf. Want ik heb altijd maar 1 ding gewild. Mijn boodschap delen. Creëren wat ik heb te creeren. Zeggen wat ik heb te zeggen en doen wat ik heb te doen.

Be the messenger. The creator. Expressive, wild and open.

Maar ik vergat het. En vergat daarmee mijzelf, mijn hart en mijn ziel. En dat gun ik niemand anders. Jij bent helemaal goed zoals jij bent. En jij hebt een prachtig verhaal. A life purpose. A brand purpose.

En geloof me, DAT is waar jij op hebt te focussen.

Own your story
Share your story
Sell your story

Jij en ik, wij hebben een doel. Dat nog veel meer is dan een droom. Een diep verlangen, een echte roeping, van binnenuit je ziel.

Impact creëren en geld verdienen met je eigen verhaal.

Jij hebt zoveel ervaring, zoveel wijsheid en zoveel eigen kracht. Eigen ideeën, eigen lessen en eigen talenten. Er is niemand zoals jij. En daarom deze eye opener..

Fancy en gecompliceerde marketing werkt, maar niet voordat je een 6- of 7 figure business draait.

Jij hebt eerst gewoon te doen, wat jij hebt te doen. Te vertellen, wat jij te vertellen hebt. Te verbinden, met wie jij wilt. Te tasten, naar jouw manier. Te vertrouwen, op jezelf. Te delen, wat jij leert. Te geven, wat jij hebt. Te ontvangen, waar jij naar verlangt.

Eerst heb jij te doen, wat jij hebt te doen. Vanuit het diepst van je ziel.

Own your message, share your message, sell your message. Want dan is gecompliceerde en fancy marketing totaal onnodig om je praktijk te vullen. Om je boeken te vekropen. Om je trainingen te geven.

Zoveel intuitieve, creatieve en heart-based ondernemers neigen naar veel te veel en veel te gecompliceerde marketing. Omdat iedereen je vertelt dat dat de manier is om het goed te doen. 

.. en vervolgens gaat alles fout.

De klanten blijven weg. De inspiratie stagneert en alles wat je hiervoor deed lijkt nu niet meer te werken. En jij, jij krijgt steeds meer stress.

Het antwoord is gelukkig dichterbij dan je denkt.

Simplificeer.

Simplificeer je business. Je gedachten, je emoties. Leer weer relativeren en eerlijk te kijken naar jezelf en je business. Wees je weer bewust van wat echt is en fake. Voor jou. Leer weer voelen, waarom je iets wilt. Is het een vlucht of is het het antwoord? Durf naar jezelf te kijken en werk aan jezelf. Continu. En ga weer doen wat jij hebt te doen. Waarvoor jij hier bent. Be, who you are meant to be.

Hoe? Dat lees je hier

Deze 8 universele mindset tips helpen je meteen uit je marketing-hoofd, terug in de flow. De universele flow van waaruit alles gaat stromen – de klanten, de inspiratie, de fun en de impact. Dus start hiermee, liever gisteren dan vandaag. It will open your heart and blow your mind.

Let’s make business true again

Want vergeet nooit..

Jij bent nog zoveel meer.

BEGIN METEEN EN DOWNLOAD HIER GRATIS DE 8 UNIVERSELE MINDSET TIPS VOOR DIRECT MEER FLOW IN INSPIRATIE, OMZET, SPIRIT EN EASE.

Contact